لباس عروس چهار هزار تومانی

لباس عروس چهار هزار تومانی

  

یک عروس انگلیسی لباس عروس رویایی اش را تنها با پرداخت 5/2 پوند (تقریباً چهار هزار تومان) از سایت eBay خریداری کرد.

 

اوما دان 23 ساله که در اینترنت به دنبال لباس عروس دلخواهش می گشت، لباس مورد نظرش را پیدا کرد اما قیمت آن 1500 پوند (تقریباً 3 میلیون تومان) بود. پس از آن خانم دان تصمیم گرفت گزینه های دیگری را هم امتحان کند و در نتیجه جست وجوهایش در سایت eBay کپی لباس مورد علاقه اش را دید.

 

در حالی که تنها ده دقیقه تا پایان مزایده فروش این لباس عروس باقی مانده بود اوما برای خرید آن 5/2 پوند پیشنهاد داد. پس از اندکی انتظار او از چین ای میلی دریافت کرد که در آن به او اعلام شده بود در آن مزایده برنده شده است.

 

دان می گوید؛ «هیچ کس برای خرید این لباس پیشنهاد نداده بود ولی من این مساله را نمی دانستم. بدون آنکه فکر کنم رقم 5/2 پوند را تایپ کردم. سپس ای میلی از شانگهای دریافت کردم که در آن از من خواسته بودند سایزم را برایشان بفرستم.»

 

اوما شش هفته بعد لباس عروسش را دریافت کرد. او در عین حال دسته گل عروسش را هم در ازای 10 پوند از eBay خریداری کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد