4 قدم برای هایلایتی زیبا

4 قدم برای هایلایتی زیبا

 

تا بحال برای یک هایلایت معمولی مبلغ های گزافی را پرداخت کرده اید؟

در اینجا 4 فن برای ارزیابی یک آرایشگر ماهر برای شما آورده‌ایم تا از پرداخت مبالغ گزاف برای رنگ مویتان جلوگیری شود.

 

1. تجربه:

 

مهمترین اصل برای انتخاب یک آرایشگر تجربه او می‌باشد. شما نباید فرض کنید که تمام آرایشگرها در کار خود استاد هستند. از او بپرسید در چه تکنیک‌هایی مهارت دارد و کدام یک برای شما مناسب تر است و چه رنگی برای چهره شما مناسب است. از خانمهایی که در اطرافتان هستند و هایلایت آنها را می‌پسندید سؤال کنید که کار هایلایت آنها را چه کسی انجام داده است.حتماً نوع رنگ استفاده شده را از آرایشگر خود بپرسید.

 

2.سفارش پذیری:

 

آیا آرایشگر شما برای دادن وقت به شما با کمبود وقت مواجه است؟ اگر چنین است می‌توان انتظار داشت که کار این آرایشگر می‌تواند بهتر از بقیه باشد. فراموش کنید که تمام هایلایتها برای شما مناسبند، رنگ و جنس و سلامتی موی شما در نتیجه کار هایلایت شما بسیار مؤثر است. یک آرایشگر خوب تمام این موارد را روی موی شما باید بررسی کند، مثلاً برای موهای فردار نوع فویل بندی با موهای صاف فرق می‌کند، در موهای صاف بلند نباید فویلها در پشت سر متمرکز شوند زیرا از پشت سر مثل ببر به نظر خواهید رسید.

 

3.ظاهری طبیعی:

 

آیا هایلایتهای این آرایشگر ظاهری طبیعی دارد؟ رنگها باید در توناژهایی روشن‌تر و یا تیره‌تر از زمینه مو باشد و این تفاوت نباید به قدری باشد که ظاهر مو را از حالت طبیعی خارج سازد. از ایجاد خطوط نقره ای روی موهایتان بپرهیزید و یا اگر رنگ پوستان سبزه است رنگهای شرابی و قرمز را به کار نبرید.

 

4.نتیجه کار:

 

آیا هایلایتهای انجام شده به خودی خود حتی با آرایش کم هم زیباست؟ بهترین نوع هایلایت به گونه‌ای است که چنان زیبایی داشته باشد که چهره نیازی به آرایش نداشته باشد. به گونه ای که رنگ حاصله شادابی خاصی به چهره شما بدهد. آرایشگر باید بتواند بهترین رنگ را که برای چهره شما مناسب است را با توجه به اندازه فویلها روی موی شما در آورد که هم ظاهری طبیعی داشته باشد و هم زیبا به نظر برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد